15 عادت بدی که در تمیز کردن آن ها را نباید انجام دهید| سری اول
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

همه ما به دنبال راه هایی برای آسانتر و سریعتر تمیز کردن هستیم. باور کنید یا نکنید ، بعضی اوقات با استفاده از "میانبرهای" خاص در طولانی مدت کار شما سخت می شود. حتی ممکن است شما و خانواده تان عادت های بدی داشته باشید که مانع توانایی شما برای انجام کار با کارآیی بیشتری می شود (حتی ممکن است به خانه خود آسیب برسانید!)

وقت آن است که شروع به ترک این عادت ها کنید تا بتوانید سریعتر به خانه تمیزتر برسید. در اینجا یک راه آسان برای شروع وجود دارد: یک یا دو عادت تمیز کردن بد را انتخاب کنید تا هر هفته تغییر کند. به زودی خانه تمیزتر و اوقات فراغت بیشتری برای چیزهایی که لذت می برید خواهید داشت!

 

 

 

01
از 15
اجازه تجمع شلوغی کاغذ
درهم ریختگی کاغذ
صنوبر / Letícia Almeida
حتی با صورتحساب و بانکداری آنلاین ، هنوز کوهی از کاغذ وجود دارد که در خانه های ما پایان می یابد. مجلات ، روزنامه ها ، مقالات و پروژه های مدرسه ؛ آنها تمایل به جمع شدن دارند. اجازه ندهید که این اتفاق بیفتد.

برای کلیه نامه های پستی ، نشریات و فرم های کاغذی مکانی در مجاورت ورودی تعیین کنید و ماشین خرد کن یا سطل بازیافت را از نزدیک نگه دارید. حداقل یک بار در هفته مرتب شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

اوراق مهم مانند رسید مالیات را بایگانی کنید. از کارهای هنری ویژه کودکان عکسهای دیجیتالی بگیرید یا آنها را برای نمایش قاب بگیرید. مجله ها را با خانه های بازنشستگان ، مدارس به اشتراک بگذارید یا مقالات را به صورت آنلاین بخوانید.

02
از 15
حوله های مرطوب و پرده های دوش را ببندید
پرده دوش را باز بگذارید
صنوبر / Letícia Almeida
آیا می خواهید زمان کمتری را در اتاق خشکشویی و شستشوی کپک از سطح حمام بگذرانید؟ پرده های دوش مرطوب را به صورت دسته ای و حوله های مرطوب را در انبوهی از زمین رها نکنید.

این یکی از ساده ترین عادت های بد برای ترک آن است. با بستن پرده دوش بعد از هر بار استفاده ، سریعتر خشک می شود و از رشد کپک جلوگیری می کند. با آویختن حوله های مرطوب برای خشک شدن ، استفاده دوم یا سوم می کنید و بارهای لباس های خود را سبک می کنید.

03
از 15
با استفاده از محصول تمیز کردن بیش از حد
استفاده بیش از حد از محصولات تمیز کردن
صنوبر / Letícia Almeida
اگر کمی پاک کننده کار کند ، پس بسیاری از پاک کننده ها بهتر و سریعتر کار می کنند؟ درست؟ این نحوه کارکرد آن نیست.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده یا شوینده در واقع می تواند ضرر بیشتری نسبت به فواید داشته باشد. اگر بیش از حد ماده تمیز کننده به طور کامل شسته نشود ، باقی مانده به یک آهنربا خاک تبدیل می شود و خاک را به دام می اندازد. به همین دلیل باید دستورالعمل ها را بخوانید و همیشه از مقدار توصیه شده یا حتی کمی کمتر استفاده کنید. شما در حال هدر دادن وقت و هزینه برای محصول اضافی و آب برای شستشو آن هستید.

04
از 15
تمیز کردن با ابزارهای کثیف
جاروبرقی پر از گرد و غبار
صنوبر / Letícia Almeida
وقتی از ابزار تمیز کردن کثیف استفاده می کنید چگونه می توانید انتظار نتایج تمیز داشته باشید؟ اگر واشر شما بوی باکتری های جمع شده در بقایای مواد شوینده دارد ، لباس های شما بدبو می شوند. اگر کیسه خلا یا فیلتر شما مملو از گرد و غبار باشد ، کار مکیدن بیشتر کار خوبی نخواهد داشت. یک موپ یا اسفنج کثیف به راحتی خاک و باکتری بیشتری را هل می دهد.

با خالی شدن کامل یا شستشو در آب داغ و افزودن ماده ضد عفونی کننده ، وقت خود را برای تمیز کردن کامل ابزارها اختصاص دهید. به صورت دوره ای ، با ابزارهای جدید جایگزین کنید.

05
از 15
استفاده از یک دستمال ضد عفونی کننده برای تمیز کردن کل حمام
با استفاده از یک دستمال ضد عفونی کننده برای تمیز کردن حمام
صنوبر / Letícia Almeida
دستمال مرطوب ضدعفونی یکبار مصرف برای پاک کردن سریع سینک دستشویی عالی است. اما آن مربع کوچک به سختی حاوی مواد ضدعفونی کننده برای تمیز کردن کل حمام است. تا رسیدن به صندلی توالت و دستگیره ها ، خاصیت ضد عفونی کننده از بین رفته و شما به سادگی باکتری ها را از یک سطح به سطح دیگر پخش می کنید.

برای موثر بودن ، باید دستمال مرطوب حاوی رطوبت ضد عفونی کننده کافی باشد تا سطح حداقل چهار دقیقه مرطوب بماند. برای تمیزکاری کامل ، از چند دستمال مرطوب یا یک پارچه تمیز و ضد عفونی کننده و محلول آب کافی استفاده کنید.

06
از 15
گذاشتن ظرف های کثیف در سینک ظرفشویی
غرق پر از ظرف های کثیف
صنوبر / Letícia Almeida
چقدر طول می کشد که آن لیوان کثیف را به جای سینک ظرفشویی بیندازید؟ گذاشتن ظروف کثیف در سینک ظرفشویی مناسب برای باکتری ها و برنده تمام حشرات گرسنه است.

به همه اعضای خانه آموزش دهید که یا ظرف ها را در ماشین ظرفشویی بگذارند یا بلافاصله آنها را بشویند.

07
از 15
پوشیدن کفش های بیرون در خانه
کفش کثیف در خانه
صنوبر / Letícia Almeida
صرف چند ثانیه زمان برای پاک کردن کفش های خود هر بار که از بیرون وارد می شوید ، باعث صرفه جویی در ساعت ها در شما می شود. نیازی به ذکر نیست که باکتری ها و میکروب هایی که از مناطق زندگی دور می مانند.

این که آیا ورود از طریق گلخانه یا درب ورودی است ، با تهیه نیمکت یا صندلی برای راحت تر برداشتن کفش ، این عادت را برای همه ساده کنید. یک سینی کفش را نزدیک کفش های خیس یا گل آلود و یک سطل آشغال نگه دارید تا کفش های هر یک از اعضای خانواده را جمع کنید.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: